AnoukaanhetwerkinGhana.reismee.nl

2 dagen voor vertrek en onverwachts maar super gaaf nieuws.

2 dagen voor vertrek.

Koffers 20 keer opnieuw in en uitgepakt , de hele week al 'S nachts wakker schrikken en dan weer iets bedacht hebben wat ook wel handig is om mee te nemen.

Malaria pillen binnen, antibiotica binnen, diarreeremmers, ors.... en ga zo nog wel even door.

Met gerust hart kan ik nu wel zeggen dat ik alles heb. De spanning neemt toe maar ik krijg er ook steeds meer zin in ! Wat word dit een super gave ervaring die ik nooit meer zal vergeten.

Tegen de vlucht zie ik wel wat tegen op omdat we maar een uurtje overstap tijd hebben. Best weinig lijkt mij zo maar we zullen het gaan beleven.

Vandaag ging ik naar Just more, een kledingwinkel bij ons in dieren om naar oorbellen te kijken. Richard (de eigenaar) samen met Diana kennen ons gezin nu al een tijdje...

Richard riep mij en zei dat hij wat ernstigs moest vertellen, intussen kwam Diana er ook bij staan. En toen kwam het....Richard en Diana komen mij opzoeken in Ghana !!

Super gaaf en ik kon het in eerst instantie echt niet geloven, ZO tof vind ik het dat ze eigenlijk zo impulsief mijn kant opkomen (in februari al).

Harstikke leuk natuurlijk en ik kan niet wachten om ze te laten zien waar ik woon en waar ik werk en wat ik daar allemaal doe!

Ik kijk uit naar jullie komst.

Als ik over 2/3 dagen ben aangekomen op bestemming in Ghana zal ik een bericht plaatsen over mijn reis. Als ik natuurlijk internet heb.

Reacties

Reacties

Lenie Borgman

Wij praten hier a.s. Zondag voor je vertrek nog even over. Een onverwachts leuk bezoek. Kan niet beter.!!!! Oma & Opa.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!