AnoukaanhetwerkinGhana.reismee.nl

11 dagen voor vertrek!

Hallo allemaal,

Nog 11 dagen en dan zal ik naar Ghana vertrekken.

Inmiddels hebben we de kerst er net opzitten en gaan we richting oud en nieuw.

Voor de meeste mensen onder ons vrij normale feest dagen maar voor mij extra bijzonder omdat dit de laatste dagen zijn dat ik met mijn familie kan doorbrengen.

Inmiddels heb ik voor kerst al wat handige cadeautjes gekregen, het muskietennet,vitaminepillen,pleisters en zaklamp liggen al klaar.

De komende dagen ga ik de laatste inkopen doen en met mijn familie doorbrengen.

De spanning begint nu dan ook wel echt toe te nemen, moeilijk om te vertellen ook wat er nu door me heen gaat omdat ik dat zelf ook niet zo goed weet.

De beste omschrijving is denk ik onwerkelijk en heel erg spannend !

Ik hou jullie op de hoogte en wens jullie allen een prettige jaarswisseling.

Groetjes,

Anouk

Reacties

Reacties

Hermie

Nog even lekker genieten met je naasten. Heel knap hoor dat je dit allemaal gaat doen. Ook fijne jaarwisseling en liefs van joop en hermie

Nicole Peperkoorn

Voor jou de allerbeste wensen voor het nieuwe spannende jaar !! Heel veel succes en plezier, en vergeet niet te genieten van dit geweldige avontuur!! Warme groet Nicole,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!